Alla inlägg under april 2009

Av Karin - 30 april 2009 17:29

Vi vill önska er EN TREVLIG VALBORG!  

                            

Denna bilden tycker jag är underbar.

 

Av Karin - 28 april 2009 19:26

Jag var precis inne på Fam Godolakis hemsida & Zingo har fått en egen sida, med många härliga bilder. Gå gärna in & besök den http://up.to/godolakis

Pratade med Maria häromdagen & det går jätte bra med Zingo, det är underbart att höra.


Av Karin - 27 april 2009 18:08

I dag när jag kom hem från jobbet, så var det precis som om Kiwi ville berätta något. Då tänkte jag att hon har nog börjat att löpa!

YES!!  Det hade hon, så nu händer här grejor!!! Tralla la la la.........

Av Karin - 26 april 2009 22:05

Tidigt i morse så åkte jag & Kiwi, Tindra & Jojo iväg på en liten tur. Vi åkte till Saxtorp´s sjöarna, det är underbart där. Hundarna springer fritt, dom kan bada om dom vill.

Jojo. 

 

Tindra, Jojo & Kiwi. 

Kiwi dyker. 

Kiwi & Jojo. 

 





Av Karin - 23 april 2009 17:03

Idag så har Pepsi & jag kört in till Landskrona till Karlslundsparken. Det är en trevlig liten park med lite djur i såsom får, grisar & getter.  Där var mycket & titta på.

 


 Pepsi ser en tupp som bara står & gol!








Av Karin - 22 april 2009 19:44

Denna vecka kommer bloggen till att fokusera på Pepsi för vi har bara henne till fredag, så det gäller att passa på. I eftermiddag  så har vi haft lite trädgårdsarbete. Vem tror ni har hjälpt till, Pepsi :))

Hon vill gärna vara med.

 

Måste kolla vad du gör.

Ska bara hjälpa till lite..... 


 


Pepsi bär gärna saker som hon hittar. 
























































Av Karin - 21 april 2009 15:16

Denna veckan passar vi Pepsi :)))) Det är underbart, hon är så duktig.

Nu efter middagen så körde jag & Pepsi ner till Borstahusen & gjorde ett besök i hamnen. Jag tycker det är en jätte bra miljö-träning. Där är preseningar, flaggor & vimplar. Idag var där mycket folk som gjorde sina båtar fina. Vi träffade många trevliga människor som ville hälsa på Pepsi.

Hon tyckte där var mycket skoj att titta på.

 


 


 


 Nu ligger hon här under soffbordet & sover.
















Av Karin - 20 april 2009 14:18

Zingo blev  även kallad Generalen när han bodde här, men nu skriver Maria ett mail att han har bytt skepnad & blivit en Terminator...... inga hälsenor går säkra för dom små sylvassa nålarna!!

Jag tycker det är ett gott tecken :))))))


                          Vi saknar dig Zingo, men du har fått ett underbart hem.


                       Tack Fam Godolakis för att ni  tar så väl hand om Zingo.

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards