Alla inlägg den 3 april 2009

Av Karin - 3 april 2009 17:24

Idag så har vi haft besök av Zingo´s familj, Maria, Alena & Alex.

Vad ska jag göra sedan när inte mina valpköpare skämmer bort mig längre.

Idag så hade dom köpt fika med sig & en fin påsklilja. Dom är underbara, men dom behöver inte. Dom är så hjärtligt välkomna ändån. Jag kommer att sakna besöken, men det blir jag som får åka & besöka dom sedan & komma med fika :))))))

 

Av Karin - 3 april 2009 17:05

Oj, vad tiden går. Dessa små ulltussar börjar bli stora & har utvecklats. Det är så underbart att kunna följa dom för varje steg.


Tik 1.

 Tik 1 hoppar :)))                                               
                                             

Zingo.

 här Så här kan det se ut när man ska försöka fotografera dom.                           

Tik 2.                                                
                                                  
             

Tindra & Jojjo (mor/dotter)                                           
                               

Jojjo  9½ Mån.                                              
                                           

Kelly.

 



















Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards