Alla inlägg under februari 2010

Av Karin - 27 februari 2010 17:16

Idag så var Lundecock´s To Late "Latti" anmäld till Utställning, INOFF i Gryttinge. Det var Schäferklubben Skurup som höll i denna, jag tyckte det var en bra utställning att debutera på. Latti var mkt duktig, hon gjorde sitt alllra bästa.

Jag är mkt stolt över henne. Det var mkt trevligt idag, det suger i utställningtarmen. Jag tycker  utställningar är mkt roligt.

BIR togs idag av Littlewitty Ezrah "Don" ägs av Susanne Lundin Jaffaday´s Kennel.

Av Karin - 23 februari 2010 14:07

Det är ofta jag säger "Det finns en mening med allt", även om man inte förstår varför alltid. Varför jag säger detta idag är att jag har varit hos min vetrinär Erik Mörne, jag hade mina aningar nu på slutet av Tindra´s dräktighet att där inte var några valpar eller att där bara var 1. Så jag var hos Erik imorse &  tog ett ultraljud. Där fanns inga valpar   .


Det var mest tråkiga är att jag hade så fina familjer till dessa valpar, dom hade inte kunnat få det bättre, det var ledsamt att meddela dessa familjer.


Av Karin - 20 februari 2010 18:56

Vi har haft en härlig vinterdag.

  


Av Karin - 20 februari 2010 11:13

Idag så fyller B-Kullen 1år. HIPP HIPP HURRA Zingo, Pepsi & Molly.

Jag kan knappt förstå att 1år har gått, den natten när ni föddes för 1år sedan var underbar. Jag svävade som på moln. Jag kunde ABSOLUT inte sova, jag bara satt & beundrade dom små liven. Kunde inte se mig mätt på er.

Jag kommer även ihåg hur glada Fam Godolakis & Fam LIljdahl var när jag pratade med er i telefon.

Jag minns det som igår  

B-kull  


Molly

Pepsi

Zingo        

Av Karin - 17 februari 2010 18:19

  

  Idag fyller Kiwi 3år  

Av Karin - 3 februari 2010 11:13

Det har varit dåligt med bloggandet, jag ber om ursäkt.

Det är nu 1 månad sen vi fick hem  Latti, det har gått mkt bra. Hon har kommit i i flocken & våra rutiner. Vi har även börjat kurs, vi ska även gå en "Trix & Trams" kurs, det är jätte bra för kontakten. Vi har en underbar instruktör som heter Christina Radeby.

Tindra mår & uppför sig som en Prinsessa, jag tror att hon är dräktig alla tecken tyder på detta. 

Dom andra hundarna är det mkt bra med, alla älskar snön & det är bus på högsta nivå. Vi är ju inte så bortskämda med så mkt snö här nere i Skåne.


  


 

                      

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards