Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Karin - 24 juni 2009 15:51

Idag var det dags att åka till min underbara vetrinär Erik Mörne, ja det låter kanske konstigt men han är helt fantastisk.  Jag känner mig så nöjd med Erik & den stora kunskapen han besitter. Det är så viktigt för mig att kunna diskutera & resonera vad som är bäst för den individ man är där med. Han är så lugn. Jojo bara älskar han, hon börjar skrika när hon hoppar ut ur bilen sen har hon så bråttom in till han & är det då så att hon inte kan gå in direkt då blir hon sur. Men när han öppnar dörren då är där en som är rent "tokig"!! Ja, det är helt underbart.

Idag så skulle bara Fia, Jojo & Tindra ta sina blodprov för att se om Rabies sprutan har tagit. Sen beställde vi även tid för AD/HD röntgen till Fia & Jojo så det blir i Juli månad.


Har tagit lite kort på Pussel idag, ska ju åka till Hasse´s Lada i Båstad på söndag för att ställa ut henne =) Vi får väl se hur det går.....


 


 


 








Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards