Alla inlägg under mars 2009

Av Karin - 10 mars 2009 16:00


Jag är lite trött.




Av Karin - 9 mars 2009 20:25

Här är gänget.

              



 


Här övas motoriken.


 



Det är en härlig tid vi har framför oss nu.











Av Karin - 9 mars 2009 18:13

Idag fick vi besök av Eila som köpte "Håkan" en av våra Ragdoll kattungar. Så glad jag blev när jag fick se att det var Eila som stod utanför dörren. Jag har tänkt mycket på Håkan, jag har hört av min Vetr Erik att det går mycket bra, även Eila går med Håkan till Erik.

Hon hade kort på honom i mobilen, Åh min lille Håkan. Jag vet att han har det jätte jätte bra. Det är härligt att höra när hon berättade om alla hans hyss. Han bär på nästan allt morgonskor, handskar. Dom säger att han är mer lik en hund än en katt. Han bor tillsammans med 2 hundar Jalle & Nappe, men det är bara Jalle han leker med. Dom är bästisar.

Det är så skönt att veta att han har det bra.

Nu går tankarna automiskt till hans bror uppe i Värnamo jag får maila Daniel & fråga hur det är med han.

                                      HA EN BRA KVÄLL


Av Karin - 8 mars 2009 22:12

Tyvärr blev inget av dom svenska ekipagen placerade, men vilken prestation dom har gjort idag. Fantastiskt bra!

Jag hade önskat att man kunde ha varit där på plats & fått uppleva detta som dom säger är ett mycket speciellt arrengemang. Vi får väl se om man kan åka dit någon gång. Det hade varit jätte roligt.

Av Karin - 8 mars 2009 21:34

Idag kom Linda & Magnus Andkvist & hälsa på oss. Alltid lika trevligt. Linda är en höjdare på data. Det är hon som fixat denna nya Bloggen :).  Hon har fotograferat valparna. Ja, vi har fått gjort en massa trevligt idag. Sen kom  se även Linda på att vi kunde se Cruft & sen dess har jag varit fast vid datan.

Magnus & Lars kopplade datan till Tv:n så då kunde se Cruft kanon bra.


Vi har två  svenska ekipage med i BIS finalen det är Ingela med sin Old English Sheepdog Cruella & så har vi Farao hunden Northgates As You Like It,  vi håller alla tummar! Nu måste jag åter till Cruft sändningen, spännande!!!!!


TACK SÅ MYCKET LINDA FÖR ALL HJÄLP IDAG!

Av Karin - 8 mars 2009 12:09


Nu när vi har vackra valpar i valplådan så räcker utrymmet i gamla bloggen inte till. Därför byter vi nu blogg så att vi får plats att visa all bilder och uppdatera ofta.

Gamla bloggen hittar ni på http://coolmixkennel.doggyblogg.se





























































































Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards